Bildiri Gönderimi

Katılımcılardan Gelen Vakalar

  • Katılımcılardan gelen tartışılmasını istedikleri vakalar düzenleme kurulu tarafından seçildikten sonra katılımcıya mail yoluyla bildirilecektir.
  • Katılımcılardan gelen vakaların tarihi 3 Mart 2021'e kadar uzatılmıştır.
  • Seçilen vakalar ve bilmece vakalar tüm toplantı boyunca çeşitli saatlerde tartışmaya açılacaktır.
  • Sunumda en fazla 3 slayt hazırlanması ve 2 dakikalık süre içinde anlatılması önemlidir.
  • Tartışma için 3 dakika zaman ayrılacaktır.
  • Vakaların gönderilmesinde, tanısal açıdan zorluk çekilen olgular olması ve hastalıkla ilgili genel bilgilere yer verilmeden sadece olgunun anlatılması önemlidir.
  • Vakalarınızı asliinci@gazi.edu.tr veya rmoktem@gmail.com mail adreslerine gönderebilirsiniz.
  • Bildiri Özeti Gönderim Son Tarihi: 28 Şubat 2021